Club Info Members News Performance Shops Videos Special Guest Competition Drug Stars Classifieds


Και ενώ βρισκομαστε στα πρωτα χρονια της νέας δεκαετίας ο χώρος του αυτοκινήτου εδώ στην Ελλάδα δείχνει αν όχι να ωριμάζει , τουλάχιστον είναι σε φάση εξέλιξης . Το ενδιαφέρον πλέον σε ότι αφορά το αυτοκίνητο και ότι είναι γύρω από αυτό είναι μεγάλο, και το φαινόμενο σίγουρα δεν είναι παροδικό. Όποιος θελήσει να το ονομάσει απλά "μόδα", τότε ήρθε, θα μείνει , και σίγουρα θα "φορεθεί" πολύ. Και πρόκειται για φαινόμενο αφού στις υπόλοιπες χώρες που συμβαίνει το ίδιο ακριβώς πράγμα , υπάρχουν οι προϋποθέσεις που ευνοούν αυτού του είδους την εξέλιξη. Στη περίπτωση της χώρα μας τα πράγματα είναι λίγο διαφορετικά. Αν σκεφτεί κανείς ,ότι φτάνοντας το πρωί στην δουλειά σου θα προτιμούσες να είχες παει με μπουλντόζα ( ή και ένα BIG FOOT) αυτό είναι μια διαφορά . Όσο και αν Ελληνικοί δρόμοι παρουσιάζονται βελτιωμένοι , στην πραγματικότητα είναι απλώς χάλια και αρκετά επικίνδυνοι. Αν αφήσουμε τους δρόμους που κυκλοφορούν τα αυτοκίνητα μας και μιλήσουμε για το after market sale/servise,ο καθένας έχει μια ιστορία να πει. Μπορεί να μην έχουμε φτάσει σε επίπεδα άλλων χωρών, που σημειωτέο πίσω από θέσεις κλειδιά ακούγονται Ελληνικά ονόματα. Παρ' όλα αυτά υπάρχει τρομερή θέληση, πολύ μεράκι, να "φωνάξουμε" ότι είμαστε και εμείς εδώ, και σίγουρα κάτι έχουμε να πούμε. Πολύ δυνατά και αξιόλογα αυτοκίνητα, καλοί χρόνοι και ρεκόρ, αρκετά άλογα και σίγουρα πολύ καλοί οδηγοί, είναι πλέον γεγονός. Αυτό δεν αφορά τα αγωνιστικά αυτοκίνητα μόνο αλλά και τα αυτοκίνητα πόλης ή αλλιώς "βολτίσια" αν προτιμάτε. Τώρα πόσο βολτίσιο θεωρείται ένα αυτοκίνητο που είναι μεταξύ 200-700 ίππων, κοστίζει αρκετές δεκάδες χιλιάδες ευρώ , και είναι "στημένο" αυτό είναι άλλο θέμα.Και εντάξει ας υποθέσουμε ότι οι επίσημοι αγωνιζόμενοι τρέχουν σε αναβάσεις, αγώνες rally, και πίστες. Ποιες πίστες δηλαδή...; Στον συγκεκριμένο τομέα είμαστε ακόμα σε προνηπιακή μορφή. Με τους κοινούς θνητούς όμως τι γίνεται; Σε ποια πίστα μπορώ να "βάλω" το αυτοκίνητο μου, να πληρώσω (όχι μια περιουσία) να το ευχαριστηθώ, και να μην κινδυνεύσει κανείς; Αλλά και αν κινδυνεύσει, να υπάρχει η ανάλογη οργάνωση και ασφάλεια;
Μάλλον πουθενά. Την λύση δίνουν προς το παρόν η Βούτα , η Μαύρη, το Σχιστό και όπου αλλού υπάρχει φαντασία. Το μόνο που καταφέρνουμε όμως έτσι είναι να είμαστε εύκολη τροφή για τους δημοσιογράφους που κατά καιρούς μας δίνουν σημασία με ρεπορτάζ τύπου "φονικές κόντρες στην βραδινή Αθήνα". Ε λοιπόν όχι. Καλύτερα να αδιαφορούν παρά να γράφουν και να λενε βλακείες στον βωμό της τηλεθέασης. Εξάλλου, ατυχήματα συμβαίνουν σε όλη την χώρα, στους εθνικούς δρόμους, από οδηγούς κάθε ηλικίας και ενίοτε επαγγελματίες. Αντιθέτως στα μέρη που κατονομάζουν τίποτα σοβαρό δεν έχει συμβεί ποτέ. Ως πότε όμως...Κάποια στιγμή μπορεί οι κακές γλώσσες να δικαιωθούν και τότε θα αρχίσει μεγάλο πανηγύρι.
Αν νομίζουν κάποιοι ότι με τον αυταρχισμό και την σκληρή αστυνόμευση θα καταφέρουν κάτι, το μέλλον θα δείξει πόσο λάθος κάνουν. Μέχρι κλούβες και ΜΑΤ είδαμε τις τελευταίες μέρες. Ας αρχίσουν να σκέφτονται την κατασκευή πιστών με υποδομή και οργάνωση και τότε ίσως αλλάξει κάτι. Τα διάφορα clubs που πρόσφατα πήραν σάρκα και οστά μπορούν να βοηθήσουν στο πρόβλημα αλλά δεν μπορούν να κάνουν θαύματα, "εν απουσία" της πολιτείας... και αδιαφορίας των υπευθύνων !!!

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΠΑΠΑΚΑΛΟΔΟΥΚΑΣ
 
| Club info | Members | Contact |