Club Info Members News Performance Shops Videos Special Guest Competition Drug Stars Classifieds
 
Click to enlarge Click to enlarge Click to enlarge Click to enlarge

Η νυχτερινή δραστηριότητα Αθηνών & Επαρχίας βρίσκεται εδώ!

"Επικοινωνήστε μαζί μας με στο 947491546 και δώστε μας τα τελευταία νέα για τις πρόσφατες αναμετρήσεις".

"Εδώ θα βρείτε τις... ετυμηγορίες των πιο σημαντικών "Λαϊκών Δικαστηρίων"

  Τα τελευταία χρόνια οι ρυθμοί της καθημερινότητας μας βαράνε "κοφτες", όλοι είμαστε στο τρέξιμο προσπαθώντας κάτι να προλάβουμε (κανείς δεν ξέρει τι...) και γενικότερα ο χρόνος μας είναι χρεωμένος μέχρι και το τελευταίο δέκατο του δευτερολέπτου. Λες, αν η διάρκεια μιας μέρας είχε παραπάνω ώρες να ήμασταν ικανοποιημένοι ;Δεν το νομίζω.Αν υπήρχε όριο ταχύτητας όπως υπάρχει στους δρόμους τότε όλοι μα όλοι θα ήμασταν παραβάτες.Αν υπάρχουν οίκοι βελτιώσεων που chipάρουν τα αυτοκίνητα (επαναπρογραμματισμός εγκέφαλου) με αποτέλεσμα το κέρδος μερικών extra ίππων,τοτε σίγουρα οι περισσότεροι από εμάς αν όχι όλοι, τρέχουμε σαν chipαρισμένοι να ξεπεράσουμε τους γύρω μας.Τα ρολόγια είναι οι πιο πιστοί μας σύντροφοι και μας ακολουθούν παντού κανονίζοντας τα πάντα.
Αποτέλεσμα όλων αυτών είναι ,όπως ισχύει και στην μηχανολογία αλώστε ,κάποιοι να "βαράνε πειρακια", άλλοι να "καίνε φλάντζα" και αλλά τέτοια.Στους δρόμους (αν μπορείς να τους αποκαλέσεις έτσι) η υπερβολική ταχύτητα είναι παράβαση ενώ στην πραγματική σου ζωή το να "τρέχεις" σαν μαλάκας δεν βλάπτει την ηθική κανενός και όλα είναι εντάξει.
Καταλήγω λοιπόν γρήγορα και χωρίς αναστολές. Με ότι και αν έχεις ξενερώσει, οτιδήποτε και αν σ`εχει χαλάσει ,coolαρισε.Η ομοιοπαθητική έκανε πάλι το θαύμα της.
Πάρε το αμάξι,βαλε την αγαπημένη σου μουσική δυνατά, άναψε ένα τσιγάρο και έβγα για μια βόλτα στην εθνική. Δεν έχει σημασία τι ώρα,που και με ποιον. Κάνε απλά αυτό που γουστάρεις ,και αν τυχόν στο δρόμο κεράσεις και κάνα τσάι, είναι επειδή ήσουν πάντα γενναιόδωρος με τους άλλους.
EF TURBO 500hp

Την επόμενη φορά που κάποιοι, θα έχετε ως συνήθως μεγάλα λόγια να πείτε... το EF (και καμιά 20αρια ακόμα) θα είμαστε πάλι εδώ να σας δείχνουμε τον δρόμο... επίσης την επόμενη φορά δεν θα σεβαστούμε και εμεις κανέναν και θα ανεβάσουμε και το videaki για να μην έχετε να σαλίζετε... Βαρέθηκαμε να σας ακούμε να λέτε π@π@ριές! Είμασταν και θα παραμείνουμε "low" ποτέ όμως δεν θα γίνουμε "slow" . Περαστικά σας και καλοφάγωτες οι 3 καρότσες!

ΛΑΜΠΡΟΣ, ΗΟΝDΑ, DRAGSTER, AT1

Παλιός hondακιας ,στα νιάτα του στριφογύριζε στα γνωστά στέκια με CRX. Τώρα μετά από πολλά έχει ένα μοναδικό λευκό skyline R34 από Ιαπωνία, το οποίο από δεξιοτίμονο έχει γίνει πλέον αριστεροτίμονο, και ετοιμάζεται για τρελούς ίππους ... Μέσα σε όλα αυτά ετοιμάζεται και ένα CRX για να πάρει μέρος στην ΑΤ1, για χαμηλά 10αρια.Παρτε μια γεύση και τα ξαναλέμε.

DYNOFIGHTERS 1600/1800

DYNOFIGHTERS 1600-1800, POWER techniques, 19/O7/2009 Το μπλε ΕF επισκέφτηκε το δυναμόμετρο του POWER και εν μέσω καύσωνα, ο γνωστός 1800αρης B18 C, με το PROstock και VPracing, έγραψε πολύ εύκολα και με άνεση 281.4 Hp και 24.4 κιλά ροπής στροφάροντας κοντά στις 9.5000rpm.Το μοτέρ μπορεί εύκολα να γυρίσει 11αρες απλά δεν χρειάστηκε, ενώ δεν έχει παρουσιάσει το παραμικρό πρόβλημα εδώ και 2,5 χρόνια που δουλεύει ,όταν δηλαδή ακόμα έτρεχε στην ΑΑ1.Τα χαμηλά 12αρια στην ΒΑ1 και ο ήχος του είναι κάτι μοναδικό. Όσο αναφορά την ογκομέτρηση του Β18 C, προς αποφυγή εντυπώσεων και αμφιβολιών, ανέλαβε ο τεχνικός έφορος της ΕΘΕΑ-ΕΛΠΑ κΜΑΡΑΤΖΙΔΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ. Εμείς δεν είχαμε τίποτα να κρύψουμε πολύ καιρό τώρα .. Περισσότερα στο POWER που θα κυκλοφορήσει στις αρχές Σεπτεμβρίου, ενώ θα παίξει και το ανάλογο videακι για τα μάτια σας μόνο .......ως είθισται.....

DYNOFIGHTERS 1600/1800

Εντάξει...;τελειώσατε.; Μας ζητήσατε να απαντήσουμε...σας έρχεται.πάρτε το..!! DYNOFIGHTERS 1600/1800.Kαλά τα περσινοφετινά δείγματα και οι θεωρίες κάποιων, αλλά ας ογκομετρήσουμε επιτέλους να δούμε τι γίνεται........ Και ενώ το μοτέρ του Σίμου Χατζηπαντελή είναι εδώ και 2 χρόνια έτοιμο, με την βοήθεια του Χ-pro,του Σήφη, και του Γρηγόρη, όπως σας έχουμε παρουσιάσει καιρό πριν και σε ανάλογο videaki μέσα από το site μας αλλά και στο you tube ,έχει βρει θέση πλέον σε ένα EF. Όταν λοιπόν και αν το CRX (είναι θέμα χρόνου) πάρει μέρος σε διαγωνισμό δυναμομέτρησης του POWERtechniques με το εν λόγω μοτέρ, το νούμερο που θα δούμε στο συγκεκριμένο δυναμόμετρο του διοργανωτή το οποίο μόνο ΄΄αισιόδοξο΄΄ δεν είναι ,θα είναι κοντά στα 270+ hp στον στρόφαλο. Το μοτέρ είναι ένα κοινό Β18C,το οποίο εκτός από τα ενδότερα του ,για πνεύμονα χρησιμοποιεί καρμπυρατέρ τύπου pro-stock ,προερχόμενο από αμερικανικά dragster και πιο συγκεκριμένα από μηχανές έως 1600cc (βλέπε Σβραχνός, Κύρου κτλπ) Αυτά όσο αναφορά το μοτέρ και μόνο, το οποίο όμως κάνει την διαφορά.!!!!!!!! Καλοί οι laptopακιδες δεν λέω...αλλά σε αυτό το μοτέρ απλά δεν υπάρχουν.!!!!!! Όλα τα παραπάνω είναι προς αποφυγή παραπλανητικών εντυπώσεων , και φανφαρών.... από νεότερους και μη κατέχοντες ... Τα κυβικά του μοτέρ δεν υπερβαίνουν τα 1800cc ( 1797cc για την ακρίβεια )και αυτό θα το αποδείξουμε περίτρανα ογκομετρώντας τον B18C την ίδια μέρα, (και μπροστά στα μάτια του διοργανωτή που ξέρει να κρίνει καλά) , και όχι απλά φωνάζοντας και δηλώνοντας το..;;;;;!!!!!!! Σημείωση: Ο διοργανωτής του επιτυχημένου αυτού διαγωνισμού δεν ογκομετράει τα αυτοκίνητα που παίρνουν μέρος στις διάφορες κατηγορίες, και δεν τον αδικούμε.!!! Σίγουρα όμως δεν λέει και όχι σε όποια πρωτοβουλία ογκομέτρησης από τον ιδιοκτήτη ή τον βελτιωτή, όταν και αν ,οι τελευταίοι δεν έχουν να κρύψουν κάτι.....(από 200 μέχρι και 400 κυβικά κάθε φορά ,ανεξάρτητα αν το μπλοκ εξωτερικά τουλάχιστον, είναι 1600cc ή 1800cc ).To αμάξι παρεμπιπτόντως γράφει χαμηλά 12αρια στην ΒΑ1,ενώ το να βγει στο δρόμο όταν χρειαστεί είναι πολύ εύκολο...και έχει ξαναγίνει..!!!!!!!!!!!!!!! Και τελειώνω λέγοντας το εξής απλό: όταν λοιπόν κάποιοι θα φτιάξουν ατμοσφαιρικό μοτέρ, ογκομετρημένο την μέρα της δυναμομέτρησης να φτάνει από 1600έως1800cc ,που δεν θα καίει μεθανόλες αλλά οποιαδήποτε φόρμουλα της VP racing.δεν θα είναι HONDA..,και βγάλει αυτά τα άλογα.... να μας φωνάξει να κ@υλώσουμε...... Άντε τώρα καλές @ν@β@σεις , και για μέχρι εκεί...!!!!!!!

 
 
 
ΤΑ ΕFΒ16/18 EΡXONTAI ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ Τ0 ΤΟΠΙΟ

ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΑ ΗΔΗ ΥΠΑΡΧΟΝΤΑ CRX ΣΤΑ DRAGSTER ΣΤΗΝ ΒΑ1, ΕΤΟΙΜΑΣΤΗΚΕ ΚΑΙ ΕΝΑ ΤΡΙΤΟ,ΕΝΩ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΑ1, ΚΑΤΙ ΘΑ ΣΚΑΣΕΙ ΜΥΤΗ..Ο 'ΠΟΛΕΜΙΣΤΗΣ' ΜΕΤΡΑΕΙ 21 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΤΟΥ ΑΛΛΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ, ΣΤΙΣ ΠΙΣΤΕΣ,ΣΤΑ DRAGSTRIP ΚΑΙ ΟΠΟΥ ΑΛΛΟΥ ΒΑΖΕΙ Ο ΝΟΥΣ ΣΑΣ..ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΔΩΣΤΕ ΤΟΥ, ΚΑΙ ΘΑ ΤΗΝ ΦΕΡΕΙ ΕΙΣ ΠΕΡΑΣ...!!!!!!!! Tώρα αν η αποστολή είναι και ΄΄βρωμικη΄΄. τότε ο παλιός εκτός από αλλιώς....είναι και καταιγιστικός... Οι πτήσεις θα ξεκινήσουν από το 12.5 και θα αρχίσουν γρήγορα να πέφτουν , ενώ τα κιλά που αποτελούν μείζον θέμα πλέον , δεν είναι και τα ιδανικότερα....Ο στόλος ανανεώθηκε λοιπόν και τα ΕFΒ16/18 ήρθαν 'να βγάλουν το φίδι από την τρύπα ' όπως πάντα...

ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ...ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ.........!!!!!!!!

Και ναι.η κατολίσθηση επήρθε,η πτώση είναι αχαλίνωτη ,τα κιλά παραμένουν σε φυσιολογικά πλαίσια και το 9.7 γράφτηκε χωρίς σειριακό.όχι δεν είναι τετρακίνητο το CIVIC, είναι απλά HONDA και επιβεβαιώνει τον κανόνα. Νικο καλά. 400αρια

ΥΠΕΡΠΛΗΡΩΣΗ.........................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Θα θέλαμε να γνωστοποιήσουμε σε όλους τους φίλους -μέλη σε όλη την Ελλάδα , πως μεγάλο μέρος από το υλικό που συγκεντρώνεται από γενικότερα events του club, το εκθέτουμε σε μορφή videos & με το ανάλογο 'μουσικό χαλί '.. τα videακια αυτά , φιλοξενούνται (εκτός άλλων.....) και από μεγάλες και γνωστές 'μηχανές αναζήτησης ' που σχετίζονται με το διαδυκτιο. Αναζητήστε τα λοιπόν.............. Δεν θα ταμπουρωθούμε πίσω από μεγάλα λόγια και φανταχτερες ταμπέλες με υποσχέσεις . Ας μιλήσει η εικόνα , η πραγματικότητα , και η γνώμη του απλού surfer-αναγνώστη .

HONDA DRAG IMPORTS......COMING SOON

Δεν θα σταθούμε στο γεγονός ότι οι συμμετοχές των HONDA στους αγώνες. Dragster όλο και μεγαλώνουν με αξιώσεις. Δεν θα σταθούμε στο γεγονός ότι το γρηγορότερο 400αρι από μπροστοκίνητο σε Ελλάδα και Κύπρο (και σε όλο τον πλανήτη) είναι πάλι από Ηο nda .Δεν θα σταθούμε στο γεγονός ότι το ρεκόρ στην βολτ i σια ατμοσφαιρική κατηγόρια είναι κοντά στο 11.5 και τον κάνει το NSX ..Αυτά είναι 'περσινά ξινά σταφύλια' για κάποιους..... Αυτό που μας άρεσε και ακούσαμε, είναι τον ερχομό κάποιων νέων project από εξωτερικό, με στόχο πολύ κάτω από τα 10 sec. To ένα μάλιστα θα είναι CRX turb ισιο ,του οποίου η ιπποδύναμη θα πλησιάσει τετραψήφιο νούμερο.....!!!!!!!! Καλώς να έρθουν λοιπόν, ενώ έρχεται σιγά σιγά και ο καιρός να μιλήσουμε για αληθινά άλογα και όχι για χαρτοπετσέτες φορτωμένες ντοπαρισμένα μουλάρια με ημερομηνία λήξεως....!!!!!!!!!!!!!!!!

KAΛΟ ΣΟΥ ΤΑΞΙΔΙ BILL

Πάει καιρός που ανάμεσα μας πλέον δεν βρίσκεται ένα αγαπημένο παιδί του χώρου, ένας από τους λίγους που αγαπούσαν πραγματικά αυτό που έκαναν... και το έκαναν πάντα αρκετά καλά.

Αν και συντάκτης γνωστού περιοδικού, μπορούσε να φέρει εις πέρας οποιαδήποτε αποστολή, δίνοντας τον καλύτερο εαυτό του.

Παρά τις κατά καιρούς διαφωνίες μας, περάσαμε αξέχαστες στιγμές μαζί, τις οποίες θα θυμόμαστε πάντα.


CIVIC EG by SPEED FACTORY vs SAXO

Ύστερα από τις απαραίτητες επαφές το 'καλό' λευκό saxo από Αχαρναί μεριά άνοιξε με το civic του Λάμπρου .Το πάτημα έγινε μπροστά σε πολύ κόσμο από στάση στις ευθείες του Ολυμπιακού χωριού βρίσκοντας το civic στο τέλος του 400ριου, 3-4 κενές μπροστά .Ο οδηγός του saxo παραδέχτηκε ότι ενώ έχασε κούμπωμα 4ης ,η διάφορα δεν μαζευόταν.

B18C... best ever... all over...!!!

Ύστερα από 3 χρόνια επίμονης και άψογης συνεργασίας μεταξύ της XPRO, του ΣΗΦΗ και της Drag Monster, τα καλύτερα έρχονται. Τι σημαίνει αυτό.; Το 1800αρι ατμοσφαιρικό EG CIVIC του Σίμου Χατζηπαντελή στην ΑΑΙ στα Dragster. Είναι το δυνατότερο σε όλη την Ευρώπη. Όσο για το χρονομετρημένο 400αρι.; Σας παραπέμπουμε στους επόμενους αγώνες, όποτε αυτοί γίνουν. Φυσικά και δεν υπάρχει ανταγωνιστής όσο αφορά τη δύναμη του B18C και αυτό εύκολα αποδεικνύεται οποιαδήποτε στιγμή, σε οποιοδήποτε δυναμόμετρο, από οποιοδήποτε το ζητήσει και δεν εννοούμε μόνο HONDA. Περαστικά λοιπόν και υπομονή. Εμείς δεν ανταγωνιζόμαστε με βάση τα κιλά της καρότσας του αγωνιστικού, αλλά με βάση τη δύναμη ενός απόλυτα τεχνικού μοτέρ. Τις ζυγαριές τις αφήνουμε σε όσους η δύναμη των μοτέρ τους είναι απλά περιορισμένη και δεν απαιτεί ιδιαίτερο KNOW HOW. Τελικά θα κάνουμε Dragster όπως γίνονται σε όλο τον κόσμο ή θα πάμε λαϊκή να ζυγίσουμε τα λάχανα.;;;

ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ HOMOLOGATION H ΑΛΛΙΩΣ ΕΠΙ ΙΣΗΣ ΟΡΟΙΣ

Αν και στους αγώνες DRAGSTER εδώ στην Ελλάδα οι χρόνοι έχουν κατέβει δραματικά, μάλλον ήρθε καιρός οι κατηγορίες να μπούνε σε κάποια τάξη. Το βάρος πλέον... είναι μείζον θέμα, ενώ η τήρηση των κυβικών αλλά και η παραποίηση καρότσας του εκάστοτε αγωνιστικού αφήνουν αμφιβολίες και ερωτηματικά. Το θέμα πάλι με τα σειριακά κιβώτια μετάδοσης δεν έχει καθοριστεί. Είναι απλό να θεσπιστεί μια HOMOLOGATION για όλες τις κατηγορίες, όπως ισχύει και σε άλλες χώρες, το δύσκολο είναι όμως από ότι φαίνεται να τηρηθούν. Μέχρι τότε το τοπίο είναι ομιχλώδες, οι αλχημείες δίνουν και παίρνουν και η τήρηση των ελλιπών από ότι φαίνεται κανόνων φαντάζει δύσκολη...!!!

ΔΕΝ ΗΞΕΡΕΣ ...!!!!!! ΔΕΝ ΡΩΤΑΓΕΣ.....;;;;;;;;;;

Πρόσφατα σε έντυπο ειδικού τύπου το οποίο και αφορά μόνο τα αυτοκίνητα της BIG H ,ανακαλύψαμε έκπληκτοι γραμμένο, ότι " ξεκινήσαμε από την αγαπημένη μας Θεσσαλονίκη ". Δεν θα μας πείραζε να ξεκινήσουμε και από το πιο απομακρυσμένο χωριό της Ελλάδας ,απλά για την ιστορία και μόνο η έδρα ήταν και είναι στην Αθήνα, και πιο συγκεκριμένα στο νοτιοδυτικό γκέτο, ενώ στην συνεχεία εξαπλώθηκε σε κάθε γωνία της όμορφης πατρίδας μας.

ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΔΩ ΚΑΙΡΟ ΤΩΡΑ

..........Βαρεθήκαμε να ακούμε το ίδιο παραμύθι, όποτε οι μάσκες ας πέσουν............ Άλλη μια πρωτοπορία την οποία και κατέχουμε, είναι ότι το H P C , είναι η μοναδική αυτοκινητιστική λέσχη η οποία δεν διαθέτει forum και χαιρόμαστε για αυτό. Το πιο εύκολο θα ήταν και είναι, να αναγκάζεις (σχεδόν) τους επισκέπτες του site σου να γίνονται μέλη για να μπορέσουν να δουν την σελίδα, ενώ στο τέλος τους καταμετράς, και ανάλογα με την επισκεψιμότητα στο forum βγάζεις το άθροισμα των μελών σου. Όσο για το πλήγμα που δέχονται επώνυμοι και ανώνυμοι επαγγελματίες του χώρου μέσα από τέτοιου είδους συζητήσεις ας το αφήσουμε στην κρίση των ιδίων !!!! Δεν είμαστε ενάντια σε τέτοιου είδους διαύλων επικοινωνίας , απλά εμείς προτιμάμε κάτι πιο προσωποπαγή υπαρκτό και αληθοφανές. Καλή η θεωρία και τα νούμερα, αλλά ως συνήθως η πράξη άλλα λέει.........το ίδιο και οι φωτογραφίες......... Θα συνεχίσω λέγοντας αυτό που θέλω να πω , με στοίχους παλιών rap κομματιών. « Στην Αθήνα έχει δικά μας παιδιά, στην Μάνη και την Καλαμάτα μένουν δικά μας παιδιά, στην Κρήτη είναι δικά μας παιδιά, Θεσσαλονίκη Καλαμαριά έχει δικά μας παιδιά, Χαλκίδα και Εύβοια θα δείτε δικά μας παιδιά ,στην Λάρισα τον Βόλο............ ..............................στο Αίγιο.....................................Ηγουμενίτσα................................ ............Ιωάννινα.......................Πάτρα...........................................Κόρινθο..........................................Βέροια...................... σε κάθε μικρό ή μεγάλο νησί έχει............................ ......Καστοριά...............Θήβα και Λαμία είναι.............................................Έδεσσα........ Κοζάνη........σ΄ολη την Ελλάδα είναι δικά μας παιδιά.....και ΦΑΙΝΕΤΑΙ.....!!!!!!!.....»

Unogralle Vs ΣΧΙΣΤΟ

Το Unακι του KALUA από την αρχή του καλοκαιριού μέχρι και σήμερα έχει ανοίξει με πολλά αυτοκίνητα, τετρεπετάλουδα nitro,turbo,ατμοσφαιρικά, μην αφήνοντας επιλογή σε κανέναν.......Τι σημαίνει αυτό....; η μικρότερη διαφορά που είδαμε ήταν 3 καρότσες σε EVO 400hp.Oι υπόλοιποι μέτρησαν κολώνες. Μόνο το νεότερο ΝSX του PRO....στάθηκε δίπλα, πηγαίνοντας κοπια μέχρι και τα 400 μέτρα, μετά το HONDA άπλωσε ανοίγοντας την διαφορά υπέρ του. Για όσους σαλίσουν υπάρχουν τα σχετικά videακια...........Το unακι θα δυναμώσει και άλλο

ΥΠΕΡΒΟΛΗ.....;;;;;; ΑΠΛΗΣΤΙΑ....;;;; Η΄ ΑΠΛΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ......!!!!!

Στην αντίπερα μεριά της υδρογείου οπ o υ η Αμερική θεωρείται η Μέκκα των αγώνων DRAGSTER παγκοσμίως , είτε μπροστοκίνητο ατμοσφαιρικό διαλέξετε, είτε μπροστοκίνητο turb ισιο , οι αγώνες θυμίζουν ενιαίο πρωτάθλημα HONDA .,με χρόνους κάτω από 10 sec . Σωληνωτά πλαίσια θέλετε ;κατηγορίες nitrous θέλετε ; γυναικείες συμμετοχές θέλετε ; όλα είναι εκεί. Για τους δύσπιστους φίλους αναζητήστε περιοδικά όπως το Turbo magazine το OVER REV και κάποια άλλα

DRAGSTER MADE BY GREEK PEOPLE

Μετά τους τελευταίους αγώνες ....;;; τα χρονόμετρα τρελάθηκαν .....Έχουμε και λέμε λοιπόν.....Τα γρηγορότερα τετρακίνητα αυτοκίνητα μάλλον σε όλη την Ευρώπη , είναι Ελληνικά και γράφουν χαμηλά εννιάρια με LAN CIA και SUBARU αντίστοιχα !!!!!! Από την άλλη θα τολμήσω να πω ότι τα γρηγορότερα μπροστοκινητα turbo αυτοκίνητα είναι HONDA , και αυτό δεν ισχύει μόνο στην Ευρώπη......Παρ΄ολα αυτά ένα χαμηλό 10αρι εδώ στην Ελλάδα αφήνει μηνύματα για καλύτερες παρουσίες ,και μονοψήφια περάσματα !!!! Αν υπήρχε μια πίστα και η ανάλογη υποδομή ,ΑΜΕΡΙΚΗ θα γινόμασταν ,γιατί την Αγγλία μου φαίνεται είδη την φτάσαμε......!!!!!!!!!!

ENA MEΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

Οφείλουμε στους χορηγούς μας ,που στηρίζουν το club σε κάθε εκδήλωση του, χαρίζοντας δώρα στα μέλη μας. Έτσι κάθε χρόνο συνολικά το H P C αγγίζει  το ποσό των 7000-9000 euros σε δώρα. Επίσης οι ίδιοι επώνυμοι επαγγελματίες ,χορηγούν πραγματικές εκπτώσεις στους κατόχους κάρτας-μέλους αλλά και στα υπόλοιπα μέλη μας.     

 

| Club info | Members | Contact |